Introducció
Joan Arumí
págs. 11-12
De què parlem quan ens referim a l'avaluació formativa
Gemma Boluda Viñuales
págs. 13-15
Què ha de saber l'estudiant de l'avaluació formativa
Gemma Torres i Cladera
págs. 16-18
Processos psicològics de l'estudiant en l'avaluació formativa
Gil Pla i Campàs
págs. 19-25
Trencant tòpics, el primer pas cap a l'avaluació formativa
págs. 26-29
Instruments i procediments d'avaluació
Eduardo Ramírez Banzo
págs. 30-33
Algunes idees i propostes per introduir l'avaluació formativa a les assignatures
Albert Juncà i Pujol
págs. 34-38
Creences i visions actuals de l'avaluació formativa
Núria Martinez Molist
págs. 39-40
El cas de l'assignatura Projectes escolars d'Educació física
págs. 42-47
El cas de l'assignatura Aprenentatge i desenvolupament motor
págs. 48-54
El cas de l'assignatura Esports individuals III. Natació
págs. 55-58
El cas de l'assignatura Competències bàsiques en el medi aquàtic
págs. 59-62
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: