págs. 13-30
págs. 31-62
págs. 63-76
págs. 77-82
Instrument d'avaluació del nivell d'inserció laboral
Enric Cabello, José Cela, María Esteve, Gemma Filella Guiu, Manuel Lapena, Nuria Manonelles, Natàlia Sáinz de la Maza
págs. 83-92
págs. 93-98
L'avaluació de l'alfabetització d'adults en l'àmbit penitenciari: una proposta didàctica
págs. 99-110
Tarradelles: avaluació d'un procés. L'espai físic com a mitjà de convivència, un cas especial a Lleida
págs. 111-120
L'avaluació continuada en la Unitat d'Adaptació Curricular (UAC): una eina d'aprenentatge
págs. 121-130
págs. 130-134
págs. 135-140
págs. 141-149
"Alimentar-se bé per fer esport millor": avaluació d'una unitat didàctica centrada en l'adquisició de coneixements nutricionals bàsics des de l'educació física
págs. 150-160
págs. 161-170
págs. 171-182
El cuestionario de opinión para la evaluación de la docencia: ¿ayuda o conflicto?
págs. 183-191
págs. 192-199
págs. 200-209
Pensar-nos a la feina: un forma d'avaluar
págs. 210-216
págs. 217-220
págs. 221-224
págs. 225-226
págs. 227-228
págs. 229-232
Avaluació inicial dels estils d'aprenentatge d'un grup d'estudiants de la Universitat de Lleida: un instrument per a la tutoria i per a la reflexió metodològica
Equip Interdisciplinari de Tutoria Universitària (EITU) Equip Interdisciplinari de
págs. 233-236
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados