Periodo de publicación recogido
|
|
|
Membership, participation and knowledge building in virtual communities for informal learning.
Bunthida Chunngam, Sumalee Chanchalor, Elizabeth Murphy
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 45, Nº. 5, 2014, págs. 863-879
Asynchronous and synchronous online teaching: Perspectives of Canadian high school distance education teachers.
Elizabeth Murphy, María A. Rodríguez Manzanares, Michael Barbour
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 42, Nº. 4, 2011, págs. 583-591
Rubrics for designing and evaluating online asynchronous discussions.
Lana Penny, Elizabeth Murphy
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 40, Nº. 5, 2009, págs. 804-820
Contradictions between the virtual and physical high school classroom: A third-generation Activity Theory perspective.
Elizabeth Murphy, María A. Rodríguez Manzanares
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 39, Nº. 6, 2008, págs. 1061-1072
Issues in the adoption of broadband-enabled learning.
Elizabeth Murphy
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 36, Nº. 3, 2005, págs. 525-536
Recognising and promoting collaboration in an online asynchronous discussion
Elizabeth Murphy
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 35, Nº. 4, 2004, págs. 421-431
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados