Periodo de publicación recogido
|
|
|
Fourth Grade Students Investigate Stratigraphy through Experiments and Photographs of Snow Layers
Audrey C. Rule, Greg Roth
Journal of geoscience education, ISSN 1089-9995, Vol. 54, Nº 4, 2006, págs. 503-506
Fourth Grade Students Explore Natural Sand Towers through Evidence, Models, and Explanations
Claire Kauffman, Julie Bennett, Audrey C. Rule
Journal of geoscience education, ISSN 1089-9995, Vol. 54, Nº 4, 2006, págs. 508-514
Martha Harris, Lewis E. Graham, Audrey C. Rule, Stefan Kowalski
Journal of geoscience education, ISSN 1089-9995, Vol. 54, Nº 4, 2006, págs. 515-525
High School Students' Mnemonic Devices for Mohs Hardness Scale
Pamela E. Harman, Audrey C. Rule
Journal of geoscience education, ISSN 1089-9995, Vol. 54, Nº 1, 2006, págs. 69-73
Using Humorous Cartoons to Teach Mineral and Rock Concepts in Sixth Grade Science Class
Jeremie Auge, Audrey C. Rule
Journal of geoscience education, ISSN 1089-9995, Vol. 53, Nº 5, 2005, págs. 548-558
Elementary Students' Ideas Concerning Fossil Fuel Energy
Audrey C. Rule
Journal of geoscience education, ISSN 1089-9995, Vol. 53, Nº 3, 2005, págs. 309-318
Audrey C. Rule
Journal of geoscience education, ISSN 1089-9995, Vol. 53, Nº 1, 2005, págs. 53-64
Using Poetry to Teach about Minerals in Earth Science Class
Luke A. Carnicelli, Audrey C. Rule, Sharon S. Kane
Journal of geoscience education, ISSN 1089-9995, Vol. 52, Nº 1, 2004, págs. 10-14
The Rhyming Peg Mnemonic Device Applied to Learning the Mohs Scale of Hardness
Audrey C. Rule
Journal of geoscience education, ISSN 1089-9995, Vol. 51, Nº 5, 2003, págs. 465-473
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados