InstitucionesÁrea de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Temporary Works Toolkit.: Part 15: Designing temporary works to European standards – an introduction to PAS 8812
Tony Harris, Mariapia Angelino
The Structural Engineer: journal of the Institution of Structural Engineer, ISSN 1466-5123, Vol. 95, Nº. 9, 2017, págs. 22-25
Decisions, decisions: ß-catenin chooses between adhesion and transcription
Tony Harris, Mark Peifer
Trends in cell biology, ISSN 0962-8924, Vol. 15, Nº. 5, 2005, págs. 234-237
NLP: If it works, use it
Tony Harris
Cauce: Revista Internacional de Filología, Comunicación y sus Didácticas, ISSN-e 2603-8560, ISSN 0212-0410, Nº 24, 2001, págs. 29-38
Linguistics in applied linguistics: a historical overview
Tony Harris
Journal of English Studies, ISSN 1576-6357, Nº 3, 2001-2002, págs. 99-114
Teaching speaking: some considerations
Tony Harris, Adelina Sánchez Espinosa
Towards an understanding of the English language. Past, present and future: studies in honour of Fernando Serrano / José Luis Martínez-Dueñas Espejo (ed. lit.), Carmen Pérez Basanta (ed. lit.), Neil McLaren (ed. lit.), Fernando Serrano Valverde (hom.), 2005, ISBN 84-338-3349-9, págs. 477-490
Listening as interaction: a theoretical perspective
Tony Harris
A life in words: a miscellany celebrating twenty-five years of association between the English Department of Granada University and Mervyn Smale, (1977-2002) / coord. por Margarita Carretero González, Encarnación Hidalgo Tenorio, Neil McLaren, Graeme Keith Porte, 2002, ISBN 84-338-2885-1, págs. 321-330
Tony Harris
Actas X Jornadas Pedagógicas para la Enseñanza del Inglés: Septiembre 1994, Granada / Sergio Hengge Cardell (aut.), GRETA (aut.), 1994, ISBN 84-605-3422-7, págs. 242-251
An initial validity argument for a new B2 CEFR-related baccalaureate listening test
Tesis doctoral dirigida por Jesús García Laborda (dir. tes.), Tony Harris (dir. tes.). Universidad de Granada (2018).
The identification of quality indicators in english language teaching: A study in compulsory and non-compulsory secondary level language education in the province of Granada
Tesis doctoral dirigida por Tony Harris (dir. tes.), Daniel Madrid Fernández (codir. tes.). Universidad de Granada (2007).
Tesis doctoral dirigida por Tony Harris (dir. tes.). Universidad de Granada (2003).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados