Gamification in modern education
Julia M. Tsarapkina, Olga I. Vaganova, Anna V. Lapshova, Margarita Koldina, Ivan Sedov
Eduweb, ISSN 1856-7576, ISSN-e 2665-0223, Vol. 15, Nº. 3, 2021, págs. 192-203
Ways of conducting surveys in the student environment in remote format
Anna V. Lapshova, Olga I. Vaganova, Vyacheslav A Ivanov, Marina N. Bulaeva, Maxim M. Kutepov
Eduweb, ISSN 1856-7576, ISSN-e 2665-0223, Vol. 15, Nº. 3, 2021, págs. 225-234
Development and implementation of project management skills in vocational institutions
Ekaterina P. Sedykh Sedykh, Marina Zheltukhina, Olga I. Vaganova, Anna V. Lapshova, Nina Frolova
Eduweb, ISSN 1856-7576, ISSN-e 2665-0223, Vol. 15, Nº. 3, 2021, págs. 235-244
Desarrollo de la competencia mediática de los estudiantes en el contexto de la educación digital
Marina Zheltukhina, Maxim M. Kutepov, Lyubov I. Kutepova, Marina N. Bulaeva, Anna V. Lapshova
Eduweb, ISSN 1856-7576, ISSN-e 2665-0223, Vol. 15, Nº. 1, 2021, págs. 29-38
Maxim M. Kutepov, Marina N. Bulaeva, Anna V. Lapshova, Zhanna V. Smirnova, Lyubov I. Kutepova
Eduweb, ISSN 1856-7576, ISSN-e 2665-0223, Vol. 15, Nº. 1, 2021, págs. 71-87
Formation of students' ability to cognitive activity in the learning process
Elena M. Chertakova, Anna V. Lapshova, Olga I. Vaganova, Marina N. Bulaeva, Natalia V. Bystrova
Propósitos y representaciones, ISSN 2307-7999, ISSN-e 2310-4635, Vol. 9, Nº. Extra 1 (Educational practices and teacher training), 2021
The formation of bachelors’ digital competencies at the university
Julia M. Tsarapkina, Lyudmila N. Plahina, Natalia Konoplyuk, Olga I. Vaganova, Anna V. Lapshova
Propósitos y representaciones, ISSN 2307-7999, ISSN-e 2310-4635, Vol. 9, Nº. Extra 1 (Educational practices and teacher training), 2021
Timetracker capabilities in student project activities
Olga A. Sorokina, Irina N. Odarich, Olga I. Vaganova, Marina N. Bulaeva, Anna V. Lapshova
Propósitos y representaciones, ISSN 2307-7999, ISSN-e 2310-4635, Vol. 9, Nº. Extra 1 (Educational practices and teacher training), 2021
Organization of virtual interaction in the context of the coronavirus pandemic
Elena M. Voronova, Anna V. Lapshova, Natalia V. Bystrova, Zhanna V. Smirnova, Marina N. Bulaeva
Propósitos y representaciones, ISSN 2307-7999, ISSN-e 2310-4635, Vol. 9, Nº. Extra 1 (Educational practices and teacher training), 2021
Monitoring and evaluation procedure with LMS Moodle
Natalia V. Belozertseva, Olga I. Vaganova, Irina V. Akimova, Anna V. Lapshova, Roman A. Stepanov
Revista de la Universidad del Zulia, ISSN-e 2665-0428, ISSN 0041-8811, Vol. 12, Nº. Extra 35, 2021 (Ejemplar dedicado a: Journal of the University of Zulia, Special Issue, November 2021. Education Sciences), págs. 290-302
Role of foresight sessions in professional self-development of students
Nikolay P. Dedov, Elena B. Fantalova, Olga I. Vaganova, Anna V. Lapshova, Vladimir A. Kuznetsov
Revista de la Universidad del Zulia, ISSN-e 2665-0428, ISSN 0041-8811, Vol. 12, Nº. Extra 35, 2021 (Ejemplar dedicado a: Journal of the University of Zulia, Special Issue, November 2021. Education Sciences), págs. 504-515
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados