Periodo de publicación recogido
|
|
|
Conceptions About Electrical Circuits Of English And French Pupils From Nova Scotia In Canada: English And French Conceptions On Electric Circuits
Abdeljalil Métioui, Jean Louis Truel
EDU REVIEW: International Education and Learning Review / Revista Internacional de Educación y Aprendizaje, ISSN-e 2695-9917, Vol. 8, Nº. 2, 2020, págs. 73-82
Louis Trudel, Abdeljalil Métioui
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020., 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 3947-3956
Design and implementation of an experiential approach to training science teachers in french-speaking minority communities: Results of the third phase of a three-phase design research project
L. Trudel, Abdeljalil Métioui
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020., 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 3957-3965
Jean Louis Truel, Abdeljalil Métioui
INNODOCT, 3rd International Conference on Innovation, Documentation and Teaching Technologies / Fernando Garrigós Simón (dir.), 2015, ISBN 978-84-9048-343-5, págs. 28-37
A systemic model of scientific conceptual understanding with pedagogical application to equilibrium
Jean Louis Truel, Abdeljalil Métioui
INNODOCT, 3rd International Conference on Innovation, Documentation and Teaching Technologies / Fernando Garrigós Simón (dir.), 2015, ISBN 978-84-9048-343-5, págs. 38-45
Conceptual structure of a one numeric book: basic notions about the working of simple electric circuits
Abdeljalil Métioui, Jean Louis Truel
INNODOCT, 3rd International Conference on Innovation, Documentation and Teaching Technologies / Fernando Garrigós Simón (dir.), 2015, ISBN 978-84-9048-343-5, págs. 46-55
Conceptions of computerized problems that take into account students teachers’ erroneous conceptions: the case of force and motion
Abdeljalil Métioui, Jean Louis Truel
INNODOCT, 3rd International Conference on Innovation, Documentation and Teaching Technologies / Fernando Garrigós Simón (dir.), 2015, ISBN 978-84-9048-343-5, págs. 141-148
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados