Periodo de publicación recogido
|
|
|
Measuring the relative impact of international experiences on engineering students: a benchmarking analysis
Scott C. Streiner, Mary Besterfield Sacre
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 35, no. Extra 5, 2019, págs. 1503-1517
Design team processes that contribute to innovative outcomes: a mixed methods approach
Nur Ozge Ozaltin, Mary Besterfield Sacre, Renee M Clark
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 31, no. 6 (Parte A), 2015, págs. 1537-1553
Defining the majors that comprise ‘‘STEM’’: an analytical method for looking beyond the classical acronym
Gillian M. Nicholls, Harvey Wolfe, Mary Besterfield Sacre, Larry J. Shuman
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 30, no. Extra 2, 2014, págs. 360-377
Development and evaluation of a model to assess engineering ethical reasoning and decision making
Ewa A. Rudnicka, Mary Besterfield Sacre, Larry J. Shuman
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 29, no. Extra 4, 2013, págs. 948-966
Model-eliciting activities: assessing engineering student problem solving and skill integration processes
Tuba Pinar Yildirim, Larry Shuma, Mary Besterfield Sacre
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 26, no. Extra 4, 2010, págs. 831-845
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados