Periodo de publicación recogido
|
|
|
Translanguaging: a pedagogy of heteroglossic hope
Sabrina F. Sembiante, Zhongfeng Tian
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 8, 2023 (Ejemplar dedicado a: Translanguaging: a pedagogy of heteroglossic hope), págs. 919-923
Translanguaging pedagogies in a Mandarin-English dual language bilingual education classroom: contextualised learning from teacher-researcher collaboration
Zhongfeng Tian, Sunny Man Chu Lau
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 8, 2023 (Ejemplar dedicado a: Translanguaging: a pedagogy of heteroglossic hope), págs. 960-974
Chinese-English dual language bilingual education in the United States 美国中英双语沉浸式教学
Kevin M. Wong, Zhongfeng Tian
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 43, Nº. 6, 2022 (Ejemplar dedicado a: Chinese-English dual language bilingual education in the United States 美国中英双语沉浸式教学), págs. 477-486
Challenging the ‘Dual’: designing translanguaging spaces in a Mandarin-English dual language bilingual education program
Zhongfeng Tian
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 43, Nº. 6, 2022 (Ejemplar dedicado a: Chinese-English dual language bilingual education in the United States 美国中英双语沉浸式教学), págs. 534-553
Ko-Yin Sung and Hsiao-Mei Tsai. (2019). Mandarin Chinese Dual Language Immersion Programs
Sunny Man Chu Lau, Zhongfeng Tian
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 8, Nº. 1, 2020, págs. 137-140
Zhongfeng Tian, Holly Link
Translation and translanguaging in multilingual contexts, ISSN-e 2352-1813, ISSN 2352-1805, Vol. 5, Nº. 1, 2019, págs. 1-4
ranslanguaging in culturally sustaining systemic functional linguistics: Developing a heteroglossic space with multilingual learners
Nihal Khote, Zhongfeng Tian
Translation and translanguaging in multilingual contexts, ISSN-e 2352-1813, ISSN 2352-1805, Vol. 5, Nº. 1, 2019, págs. 5-28
Pedagogical translanguaging: Theoretical, methodological and empirical perspectives (Vol. 132) Juvonen, P., & Källkvist, M.
Jessica McConnell, Zhongfeng Tian
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 8, 2023 (Ejemplar dedicado a: Translanguaging: a pedagogy of heteroglossic hope), págs. 1012-1014
Es reseña de:
Pedagogical Translanguaging: Theoretical, Methodological and Empirical Perspectives
Päivi Juvonen (ed. lit.), Marie Källkvist (ed. lit.)
Bristol : Multilingual Matters, 2021
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados