Periodo de publicación recogido
|
|
|
Life satisfaction and L2 engagement in adolescents
Chengchen Li, Li Wei, Jinting Cai
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 78, Nº 2, 2024, págs. 149-159
Teacher enthusiasm and students’ social-behavioral learning engagement: The mediating role of student enjoyment and boredom in Chinese EFL classes
Jean-Marc Dewaele, Chengchen Li
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 25, Nº. 6, 2021 (Ejemplar dedicado a: Learner Psychology and Instructed Second Language Acquisition), págs. 922-945
Positive psychology perspectives on foreign language learning and teaching: edited by Danuta Gabryś-Barker and Dagmara Gałajda
Chengchen Li, Guiying Jiang
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 2, 2020, págs. 244-246
Es reseña de:
Positive psychology perspectives on foreign language learning and teaching
Danuta Gabryś-Barker (ed. lit.), Dagmara Gałajda (ed. lit.)
Cham : Springer International Publishing, 2016
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados