Periodo de publicación recogido
|
|
|
Diversity, exclusion and inclusion: a case study of welcome online & minority language representation in MOOCs
Conchúr Mac Mochlainn, Mairéad Nic Giolla Mhichíl, Elaine Beirne
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 44, Nº. 5, 2023, págs. 359-369
Student Readiness for Online Learning: A Systematic Literature Review During the COVID-19 Crisis
Elaine Beirne, Conchúr Mac Lochlainn, Mark Brown, Mairéad Nic Giolla Mhichil
Digital Reset: European Universities Transforming for a Changing World: Overview of papers as presented during the Innovating Higher Education Conference 2022: 19-21 October 2022 in Athens / coord. por George Ubachs, Stefan Meuleman, Alessandra Antonaci, 2022, ISBN 9789079730452, págs. 258-259
“What have micro-credentials done for me lately?”: Reorienting discourses and actionfor social value
Conchúr Mac Lochlainn, Mairéad Nic Giolla Mhichil, Elaine Beirne, Mark Brown
Digital Reset: European Universities Transforming for a Changing World: Overview of papers as presented during the Innovating Higher Education Conference 2022: 19-21 October 2022 in Athens / coord. por George Ubachs, Stefan Meuleman, Alessandra Antonaci, 2022, ISBN 9789079730452, págs. 432-433
Integrating #FLIrish101 in an LMOOC – learner engagement and pedagogical approach
Mairéad Giolla Mhichíl, Conchúr Mac Mochlainn, Elaine Beirne
Future-proof call : language learning as exploration and encounters: short papers from EUROCALL 2018 / coord. por Peppi Taalas, Juha Jalkanen, Linda Bradley, Sylvie Thouësny, 2018, ISBN 978-2-490057-21-4, págs. 225-229
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados