Período de publicación recollido
|
|
|
Impact of SMEs strategy on loyalty: the hairdresser case
Ángel López Jáuregui, Mercedes Martos Partal, José María Labeaga Azcona
Spanish journal of marketing-ESIC, ISSN 2444-9695, ISSN-e 2444-9709, Vol. 23, Nº. 2, 2019, páxs. 273-293
Consumer Loyalty and Supplier Switch in SMEs: The Hairdresser Case
Ángel López Jáuregui
Tese de doutoramento dirixida por José María Labeaga Azcona (dir. tes.), Mercedes Martos Partal (dir. tes.). UNED. Universidad Nacional de Educación a Distancia (2021).
Esta páxina recolle referencias bibliográficas de materiais dispoñibles nos fondos das Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata dunha páxina que recolla a produción bibliográfica dun autor de maneira exhaustiva. Gustaríanos que os datos aparecesen da maneira máis correcta posible, de maneira que se detecta algún erro na información que facilitamos, pode facernos chegar a súa suxestión/errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos os dereitos reservados