Periodo de publicación recogido
|
|
|
English as a lingua franca in Japan: multilingual postgraduate students’ attitudes towards English accents
Sugene Kim
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 2, 2024, págs. 536-550
Japanese L2 learners’ translanguaging practice in written peer feedback
Sugene Kim, Chih Hao-Chang
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 4, 2022, págs. 1363-1376
‘Nabewa nabedayo!’: Foreign faculty members’ perceived need to learn the students’ L1
Sugene Kim
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 4, 2022, págs. 1417-1432
L2 writers’ perspectives on face-to-face and anonymous peer review: Voices from China
Sugene Kim, Yizhou Lan
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 35, 2021, págs. 149-164
“When being specific is not enough”: Discrepancies between L2 learners’ perception of definiteness and its linguistic definition
Sugene Kim
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 18, 2021, págs. 123-148
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados