Enisa Mede, Tugce Budak
Colombian Applied Linguistics: (CALJ), ISSN-e 2248-7085, ISSN 0123-4641, Vol. 24, Nº. 1 (January-June), 2022, págs. 6-22
Exploring Anxiety and Self-Efficacy in Writing: a Case of an English Preparatory Program
Selen Göncü, Enisa Mede
Journal of English Studies, ISSN 1576-6357, Nº 20, 2022, págs. 137-159
Implementation of Content and Language Integrated Learning and Its Effects on Student Motivation
Enisa Mede, Senanur Çinar
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 11, Nº. 2, 2018, págs. 215-235
Autonomy in Vocabulary Learning of Turkish EFL Learners
Hakan Korlu, Enisa Mede
The EuroCALL Review, ISSN-e 1695-2618, Vol. 26, Nº. 2, 2018, págs. 58-70
Perceptions of Students, Teachers and Graduates About Civil Aviation Cabin Services ESP Program: An Exploratory Study in Turkey
Enisa Mede, Nergis Koparan, Derin Atay
Key Issues in English for Specific Purposes in Higher Education / Yasemin Kirkgoz (aut.), Kenan Dikilitas (aut.), 2018, ISBN 978-3-319-70213-1, págs. 157-175
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados