Periodo de publicación recogido
|
|
|
Unpacking Translanguaging Practices in Multilingual Business Communication in China: A Qualitative Phenomenological Approach
Bin Ai, Mingjunbao Hao, Xiaomei Qiao
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 43, Nº 6, 2022, págs. 1184-1206
Negotiating language ideologies in learning Putonghua: Myanmar ethnic minority students’ perspectives on multilingual practices in a borderland school
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 41, Nº. 7, 2020, págs. 633-646
Pains and gains of ethnic multilingual learners in China: an ethnographic case study
Bin Ai
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 22, Nº. 5, 2019, págs. 645-648
Es reseña de:
Pains and gains of ethnic multilingual learners in China: an ethnographic case study
Ge Wang
Singapore : Springer, 2016
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados