Periodo de publicación recogido
|
|
|
Multimodal learning analytics of collaborative patterns during pair programming in higher education
Weiqi Xu, Yajuan Wu, Fan Ouyang
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 20, 2023
Fan Ouyang, Mian Wu, Luyi Zheng, Liyin Zhang, Pengcheng Jiao
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 20, 2023
An integrated approach for knowledge extraction and analysis in collaborative knowledge construction
Ning Zhang, Fan Ouyang
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 20, 2023
Fan Ouyang, Zixuan Chen, Mengting Chen, Zifan Tang, Chien-Yuan Su
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 18, 2021
Self-directed reflective assessment for collective empowerment among pre-service teachers
Yuqin Yang, Yang Du, Jan van Aalst, Daner Sun, Fan Ouyang
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 6, 2020, págs. 1960-1980
Topic tracking model for analyzing student-generated posts in SPOC discussion forums
Xian Peng, Chengyang Han, Fan Ouyang, Zhi Liu
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 17, 2020
Fan Ouyang, Yu‐Hui Chang
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 3, 2019, págs. 1396-1414
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados