Periodo de publicación recogido
|
|
|
Multidisciplinary learning: impact of internal and external factors
Hsiu-Ping Yueh, Yi-Hui Liu, Chaoyun Liang
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. 4, 2017, 1232 págs.
Fostering interdisciplinary learning in a smart living technology course through a PBL approach
Hsiu-Ping Yueh, Yi-Lin Liu, Weijane Lin
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 31, no. Extra 1 (Parte B), 2015 (Ejemplar dedicado a: Engineering Education: Beyond Technical Skills Part II—Case Studies Linked to the Promotion of Specific Technical Skills), págs. 220-228
Exploring competencies of nanotechnology in higher education in taiwan through curriculum mapping
Yi-Lin Liu, Tzy-Ling Chen, Hsiu-Ping Yueh, Horn-Jiunn Sheen
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 30, no. Extra 3, 2014, págs. 722-728
Electronic pet robots for mechatronics engineering education: a project-based learning approach
Weijane Lin, Hsiu-Ping Yueh, Jui-Jen Chou
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 30, no. Extra 1, 2014, págs. 231-239
Designing nano-biotechnology summer camp with experiential learning theory
Tzy-Ling Chen, Horn-Jiunn Sheen, Hsiu-Ping Yueh, Feng-Kuang Chiang, Po-Wei Chang
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 28, no. Extra 5, 2012, págs. 1078-1087
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados