Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Flipped classrooms: helping higher education institutions to build on each other's experiences
Rob P. J. Van Hees
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, pág. 841
Supporting lecturers with ict innovation: choices to consider when organizing a support structure for your institution
Derek C. Bok, Rob P. J. Van Hees
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, pág. 842
Building stones from a muddy delta: Native natural stone from The Neterlands
Timo G. Nijland, C. Wim Dubelaar, Hendrik Jan Tolboom, Rob P. J. Van Hees
Heritage, Weathering & Conservation: Proceedings of the International Conference on Heritage, Weathering and Conservation / coord. por Antonio Ruiz-Conde, María Arjonilla-Álvarez, Pedro J. Sánchez Soto, Guadalupe Durán Domínguez, José Carlos Rivero Cabello, Vol. 1, 2006, ISBN 0-415-40150-X, pág. 15
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados