Periodo de publicación recogido
|
|
|
Instructional changes instigated by university faculty during the COVID‑19 pandemic: the efect of individual, course and institutional factors
Jihyun Lee, Insung Jung
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 18, 2021
A cross-cultural approach to the adoption of open educational resources in higher education
Insung Jung, Jihyun Lee
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 1, 2020, págs. 263-280
The effects of learner factors on MOOC learning outcomes and their pathways
Insung Jung, Jihyun Lee
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 57, Nº 5, 2020, págs. 565-576
Rethinking the flipped learning pre‐class: Its influence on the success of flipped learning and related factors.
Jihyun Lee, Hyoseon Choi
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 2, 2019, págs. 934-945
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados