InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Internet of Things (IoT) in smart tourism: a literature review
Chowdhury Noushin Novera, Zobayer Ahmed, Rafsanjany Kushol, Peter Wanke, Md. Abul Kalam Azad
Spanish journal of marketing-ESIC, ISSN 2444-9695, ISSN-e 2444-9709, Vol. 26, Nº. Extra 3, 2022 (Ejemplar dedicado a: Machine intelligence in marketing)
Uncertainty and tourism in Africa
Carolyn Chisadza, Matthew W. Clance, Rangan Gupta, Peter Wanke
Tourism economics: the business and finance of tourism and recreation, ISSN 1354-8166, Vol. 28, Nº. Extra 4, 2022 (Ejemplar dedicado a: Africa Rising - Tourism Economics Research in Africa), págs. 964-978
Sérgio J Teixeira, João J. Ferreira, Peter Wanke, Jorge Junio Moreira Antunes
Tourism economics: the business and finance of tourism and recreation, ISSN 1354-8166, Vol. 27, Nº. 1, 2021, págs. 23-44
Almudena Martínez Campillo, Mahinda Wijesiri, Peter Wanke
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 162, Nº. 2, 2020, págs. 399-420
Unveiling endogeneity and temporal dependence between tourism revenues/expenditures and macroeconomic variables in Brazil: A stochastic hidden Markov model approach
Peter Wanke, Otávio Henrique dos Santos Figueiredo, Jorge Junio Moreira Antunes
Tourism economics: the business and finance of tourism and recreation, ISSN 1354-8166, Vol. 25, Nº. 1, 2019, págs. 3-21
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados