Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Sociolinguistic awareness in L2 Arabic: A study of learners' code use repertoires
Lama Nassif, Shawna Shapiro
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 56, Nº. 4, 2023, págs. 1013-1034
Attention to verbal morphology in L2 Arabic reading: An eye-movement study
Lama Nassif, Elizabeth Huntley, Ayman Mohamed
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 55, Nº. 3, 2022, págs. 769-792
Supporting the sociolinguistic repertoire of emergent diglossic speakers: multidialectal practices of L2 Arabic learners
Lama Nassif, Khaled Al Masaeed
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 43, Nº. 8, 2022, págs. 759-773
Salience in the noticing and production of L2 arabic forms
Lama Nassif
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 52, Nº. 2, 2019, págs. 433-457
Teaching and Learning Arabic as a Foreign Language: A Guide for Teachers.
Lama Nassif
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 2, 2015, págs. 427-428
Textual enhancement of two L2 Arabic forms: a classroom-based study
Eun Sung Park, Lama Nassif
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 23, Nº. 4, 2014, págs. 334-352
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados