Periodo de publicación recogido
|
|
|
Lan Li
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 56, Nº 4, 2019, págs. 423-433
Examining a one-hour synchronous chat in a microblogging-based professional development community.
Fei Gao, Lan Li
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 2, 2017, págs. 332-347
Give and take: A re-analysis of assessor and assessee's roles in technology-facilitated peer assessment.
Lan Li, Xiongyi Liu, Yuchun Zhou
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 43, Nº. 3, 2012, págs. 376-384
Assessor or assessee: How student learning improves by giving and receiving peer feedback.
Lan Li, Xiongyi Liu, Allen L. Steckelberg
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 41, Nº. 3, 2010, págs. 525-536
Medical poetics: representing global health humanities and the case of 心
Lan Li
The Routledge Companion to Health Humanities / coord. por Paul Crawford, Brian Brown, Andrea Charise, 2020, ISBN 9780429469060, págs. 163-172
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados