Periodo de publicación recogido
|
|
|
Word or morpheme?: Investigating the representation units of L1 and L2 Chinese compound words in mental lexicon using a repetition priming paradigm
Fei Gao, Jianqin Wang, Cecilia Guanfang Zhao, Zhen Yuan
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 7, 2022, págs. 2382-2396
Fei Gao, Qing Mei-, Chenhong Guo
Revista argentina de clínica psicológica, ISSN 0327-6716, Vol. 29, Nº. 1, 2020, págs. 14-20
Exploring the roles of school leaders and teachers in a school‐wide adoption of flipped classroom: School dynamics and institutional cultures.
Yanyan Sun, Fei Gao
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 3, 2019, págs. 1241-1259
Examining a one-hour synchronous chat in a microblogging-based professional development community.
Fei Gao, Lan Li
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 2, 2017, págs. 332-347
Learning outside of classroom: Exploring the active part of an informal online English learning community in China.
Yanyan Sun, Teresa Franklin, Fei Gao
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 1, 2017, págs. 57-70
Designing asynchronous online discussion environments: Recent progress and possible future directions.
Fei Gao, Tianyi Zhang, Teresa Franklin
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 3, 2013, págs. 469-483
Tweeting for learning: A critical analysis of research on microblogging in education published in 2008-2011.
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 43, Nº. 5, 2012, págs. 783-801
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados