Periodo de publicación recogido
|
|
|
The value of adaptivity based on cognitive style: an empirical study.
Evangelos Triantafillou, Andreas Pomportsis, Stavros Demetriadis, Elissavet Georgiadou
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 36, Nº. 6, 2005, págs. 95-106
The value of adaptivity based on cognitive style: an empirical study.
Evangelos Triantafillou, Andreas Pomportsis, Stavros Demetriadis, Elissavet Georgiadou
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 35, Nº. 1, 2004, págs. 95-106
Tangible user interfaces for programming and education: A new field for innovation and entrepreneurship
Theodosios Sapounidis, Ioannis Stamelos, Stavros Demetriadis
Innovation and entrepreneurship in education: Advances in digital education and lifelong learning / Pantelis M. Papadopoulos (aut.), Roland Burger (aut.), Ana Faria (aut.), 2016, ISBN 978-1-78635-068-8, págs. 271-295
Introduction to adaptive collaboration scripting: Pedagogical and technical issues
Stavros Demetriadis, Anastasios Karakostas
Intelligent collaborative e-learning systems and applications / coord. por Thanasis Daradoumis, Santi Caballé, Joan Manuel Marquès, Fatos Xhafa, 2009, ISBN 9783642040009, págs. 1-18
Online case-based learning: Design and preliminary evaluation of the eCASE environment
Pantelis M. Papadopoulos, Stavros Demetriadis, Ioannis Stamelos, Ioannis A. Tsoukalas
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 751-755
The We!design methodology: Designing educational applications with students
George N. Triantafyllakos, George E. Palaigeorgiou, Stavros Demetriadis, Ioannis A. Tsoukalas
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 997-1001
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados