Periodo de publicación recogido
|
|
|
Teacher Education for Language Assessment and Testing: Postgraduate Program Evaluation from its Students’ Perspective
Salomi Papadima Sophocleous
Colombian Applied Linguistics: (CALJ), ISSN-e 2248-7085, ISSN 0123-4641, Vol. 24, Nº. 1 (January-June), 2022, págs. 67-88
Salomi Papadima Sophocleous, Marina Charalambous
The EuroCALL Review, ISSN-e 1695-2618, Vol. 22, Nº. 1, 2014, págs. 47-58
Training teachers in the Use of ICT and Teaching Greek as a Second Language in Cyprus: the design, pilot and initial evaluation of a blended teacher training curriculum, part of European Socrates, Comenius 2.1 ECNTLT project
Salomi Papadima Sophocleous
The EuroCALL Review, ISSN-e 1695-2618, Nº. 14, 2008, págs. 5-17
Creative Muscle: the serious learning game
Giouli Pappa, Salomi Papadima Sophocleous
Future-proof call : language learning as exploration and encounters: short papers from EUROCALL 2018 / coord. por Peppi Taalas, Juha Jalkanen, Linda Bradley, Sylvie Thouësny, 2018, ISBN 978-2-490057-21-4, págs. 249-254
How MISSION BERLIN gamified my FL/L2-German class – a six-week journey
Bart Pardoel, Salomi Papadima Sophocleous, Androulla Athanasiou
Future-proof call : language learning as exploration and encounters: short papers from EUROCALL 2018 / coord. por Peppi Taalas, Juha Jalkanen, Linda Bradley, Sylvie Thouësny, 2018, ISBN 978-2-490057-21-4, págs. 255-260
Quality Assurance:: from ancient times to today’s Language Centres
Salomi Papadima Sophocleous
Nous reptes per als centres de llengües: estàndards de qualitat, 2014, ISBN 978-84-8458-443-8, pág. 160
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados