Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A STEM activity to make a 'teaching and learning pencil case'
Steven Weir
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 101, Nº. 376, 2020 (Ejemplar dedicado a: Science and engineering and big questions / coord. por Geoff Auty, Berry Billingsley), págs. 13-14
Bad posture and fall alarms using a BBC micro:bit
Steven Weir
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 102, Nº. 379, 2020, págs. 9-10
A STEM project to make a light gate controlled by a Raspberry Pi
Steven Weir
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 101, Nº. 374, 2019 (Ejemplar dedicado a: The Periodic Table), págs. 9-11
Teaching strategies for the rearrangement of scientific equations
Steven Weir
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 99, Nº. 369, 2018 (Ejemplar dedicado a: ASE Annual Conference 2018), págs. 12-14
The use of body mass index to engage and challenge students in mathematics in science
Steven Weir
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 99, Nº. 368, 2018 (Ejemplar dedicado a: Epistemic insight III), págs. 13-15
The use of a toy balloon helicopter to teach various aspects of science
Steven Weir
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 100, Nº. 371, 2018 (Ejemplar dedicado a: Science with and for society), págs. 12-14
A long-term STEM project based on a plant-watering device
Steven Weir
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 100, Nº. 370, 2018 (Ejemplar dedicado a: Framing the secondary science curriculum / coord. por Anthony Tomei), págs. 11-13
The use of coloured pens to demonstrate student progress over time...: an appeal for research assistance
Steven Weir
Education in science, ISSN 0013-1377, Nº. 270, 2017, págs. 34-34
Uncertainty link to poor behaviour in science lessons and possible solutions
Steven Weir
Education in science, ISSN 0013-1377, Nº. 269, 2017 (Ejemplar dedicado a: Teachers, Technicians and Practical Work), págs. 34-34
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados