Periodo de publicación recogido
|
|
|
Students’ citizenship competencies: The role of ethnic school composition and perceived teacher support
Işıl Sincer, Monique L. L. Volman, I. van der Veen, Sabine Severiens
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 50, Vol. 1, 2022, págs. 125-155
The influence of learner characteristics on degree and type of participation in a CSCL environment.
Fleur Prinsen, Monique L. L. Volman, Jan Terwel
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 38, Nº. 6, 2007, págs. 1037-1055
Inclusiveness and ICT in education: a focus on gender, ethnicity and social class
Anouk Brink, Geert ten Dam, Irma Heemskerk, Monique L. L. Volman
Journal of computer assisted learning, ISSN 0266-4909, Nº. 1, 2005, págs. 1-16
Monique L. L. Volman, Els Kuiper, Jan Terwel
Review of educational research, ISSN 0034-6543, Vol. 75, Nº 3, 2005, págs. 285-328
Critical thinking as a citizenship competence: teaching strategies
Geert ten Dam, Monique L. L. Volman
Learning and instruction: The journal of the European Association for Research on Learning and Instruction, ISSN 0959-4752, Nº. 4, 2004, págs. 359-379
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados