InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Translanguaging Practices in Content-based Instruction in L2 Arabic
Ebtissam Oraby, Mahmoud Azaz
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 44, Nº 6, 2023, págs. 947-975
Pedagogical translanguaging in community/heritage Arabic language learning
Yousra Abourehab, Mahmoud Azaz
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 44, Nº. 5, 2023, págs. 398-411
L1 Transfer Effects in the Production of Generic Plurals in L2 Arabic
Mahmoud Azaz
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 103, Nº 1, 2019, págs. 275-290
The link between morphosyntactic accuracy and textbook presentation: the morphosyntax of subject‐verb agreement in Arabic
Mahmoud Azaz
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 51, Nº. 4, 2018, págs. 831-851
Metalinguistic Knowledge of Salient vs. Unsalient Features
Mahmoud Azaz
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 50, Nº. 1, 2017, págs. 214-236
An Educational Perspective on Community Languages in Linguistic Landscapes: Russian and Arabic
Olga Bever, Mahmoud Azaz
Spatializing Language Studies: Pedagogical Approaches in the Linguistic Landscape / coord. por Sébastien Dubreil, David Malinowski, Hiram H. Maxim, 2023, ISBN 978-3-031-39577-2, págs. 179-198
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados