InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A multi-factor study of the development of English receptive skills by young Danish children
Teresa Cadierno López, Mikkel B. Hansen, Jorgen Lauridsen, Søren W. Eskildsen, Katalin Fenyvesi, Signe Hannibal Jensen
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 25, Nº 4, 2022, págs. 566-578
Teresa Cadierno López, Mikkel Hansen, Jorgen Lauridsen, Søren W. Eskildsen, Katalin Fenyvesi, Signe Hannibal Jensen, Maria Vanessa aus der Wieschen
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 17, 2020, págs. 57-86
Learnables and Teachables in Second Language Talk: Advancing a Social Reconceptualization of Central SLA Tenets. Introduction to the Special Issue.
Søren W. Eskildsen, A. L. I. R. E. Z. A. Majlesi
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 102, Nº 0, 2018, págs. 3-10
‘We're Learning a Lot of New Words’: Encountering New L2 Vocabulary Outside of Class.
Søren W. Eskildsen
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 102, Nº 0, 2018, págs. 46-63
Constructing L2 Learning Spaces: Ways to Achieve Learning Inside and Outside the Classroom
Søren W. Eskildsen, GuÐrún Theodórsdóttir
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 38, Nº 2, 2017, págs. 143-164
Constructing another Language—Usage-Based Linguistics in Second Language Acquisition
Søren W. Eskildsen
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 30, Nº 3, 2009, págs. 335-357
L2 talk as social accomplishment
Søren W. Eskildsen, Numa Markee
Speaking in a second language / coord. por María Rosa Alonso Alonso, 2018, ISBN 978-90-272-0044-0, págs. 69-103
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados