InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Doris Luft Baker, D. Betsy McCoach, Sharon Ware, Michael D. Coyne, Susan M. Rattan
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 6, 2022, págs. 2269-2283
Supporting vocabulary development within a multitiered system of support: Evaluating the efficacy of supplementary kindergarten vocabulary intervention
Michael D. Coyne, D. Betsy McCoach, Sharon Ware, Susan M. Loftus-Rattan, Doris Luft Baker, Lana Santoro, Ashley C. Edwards Oldham
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 6, 2022, págs. 1225-1241
Racing against the vocabulary gap: Matthew effects in early vocabulary instruction and intervention
Michael D. Coyne, D. Betsy McCoach, Sharon Ware, Christy R. Austin, Susan M. Loftus-Rattan, Doris Luft Baker
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 85, Nº. 2, 2019 (Ejemplar dedicado a: Moderation analysis as a method of understanding for whom validated interventions work / coord. por Douglas Fuchs, Lynn S. Fuchs), págs. 163-179
Adjusting Beginning Reading Intervention Based on Student Performance: An experimental evaluation
Michael D. Coyne, Deborah C. Simmons, Shanna Hagan-burke, Leslie Simmons, Oi-man Kwok, Minjung Kim, Melissa Fogarty, Eric L. Oslund, Aaron B. Taylor, Ashley Capozzoli-Oldham, Sharon Ware, Mary E. Little, D’Ann M. Rawlinson
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 80, Nº. 1, 2013, págs. 25-44
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados