InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Both L1 and L2 proficiency impact ToM reasoning in children aged 4 to 6.: Painting a more nuanced picture of the relation between bilingualism and ToM
Marta Bialecka Pikul, Zofia Wodniecka, Karolina Muszynska, Marta Szpak, Ewa Haman
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 27, Nº 3, 2024, págs. 400-418
Metacognitive verbs do not show a cross-language gap: An investigation of metacognitive and concrete verbs in bilingual children
Karolina Muszynska, Joanna Kołak, Ewa Haman, Marta Bialecka Pikul, Agnieszka Otwinowska
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 28, Nº. 3, 2024, págs. 316-336
The interface issue in second language acquisition research: an interdisciplinary perspective
Małgorzata Foryś, Grzegorz Grajewski, Ewa Haman
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Nº 271, 2022
Picture-based vocabulary assessment versus parental questionnaires: A cross-linguistic study of bilingual assessment methods
Pernille Hansen, Magdalena Łuniewska, Hanne Gram Simonsen, Ewa Haman, Karolina Mieszkowska, Joanna Kołak, Zofia Wodniecka
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 23, Nº. 2, 2019, págs. 437-456
Parent report of early lexical production in bilingual children: a cross-linguistic CDI comparison
Ciara O`'Toole, Daniela Gatt, Tina Hickey, Aneta Miękisz, Ewa Haman, Sharon Armon Lotem, Tatiana Rinke, Odelya Ohana, Christophe dos Santos, Sophie Kern
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 20, Nº. 2, 2017, págs. 124-145
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados