Periodo de publicación recogido
|
|
|
A growth mindset lowers perceived cognitive load and improves learning: Integrating motivation to cognitive load
Kate M. Xu, Petra Koorn, Björn de Koning, Irene T. Skuballa, Lijia Lin, Maartje Henderikx, Herbert W. Marsh, John Sweller, Fred Paas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 6, 2021, págs. 1177-1191
Enhancing example-based learning: Teaching on video increases arousal and improves problem-solving performance.
Vincent Hoogerheide, Alexander Renkl, Logan Fiorella, Fred Paas, Tamara van Gog
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 1, 2019, págs. 45-56
Self-explaining steps in problem-solving tasks to improve self-regulation in secondary education
Martine Baars, Martine Baars, Fred Paas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 4, 2018, págs. 578-595
Benefits of guided self-management of attention on learning accounting
Seedwell T. M. Sithole, Paul Chandler, Indra Abeysekera, Fred Paas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 2, 2017, págs. 220-232
Effects of mode of target task selection on learning about plants in a mobile learning environment: Effortful manual selection versus effortless QR-code selection
Yuan Gao, Tzu-Chien Liu, Fred Paas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 5, 2016, págs. 694-704
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados