InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Optimizing multiple-choice questions for retrieval practice: Delayed display of answer alternatives enhances vocabulary learning
Gesa S. E. van den Broek, Suzanne L. Gerritsen, Iris T. J. Oomen, Eva Velthoven, Femke H. J. van Boxtel, Liesbeth Kester, Tamara van Gog
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 8, 2023, págs. 1087-1109
Multimedia effects during retrieval practice: Images that reveal the answer reduce vocabulary learning
Gesa S. E. van den Broek, Tamara van Gog, Evelien Jansen, Mirja Pleijsant, Liesbeth Kester
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 8, 2021, págs. 1587-1608
A change of scenery: Does the setting of an instructional video affect learning?
Martin Merkt, Sabrina Lux, Vincent Hoogerheide, Tamara van Gog, Stephan Schwan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 6, 2020, págs. 1273-1283
Timing matters!: Explaining between study phases enhances students’ learning
Andreas Lachner, Andreas Lachner, Vincent Hoogerheide, Tamara van Gog, Alexander Renkl
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 4, 2020, págs. 841-853
Educational videos from a film theory perspective: Relating teacher aims to video characteristics.
Winnifred Wijnker, Arthur Bakker, Tamara van Gog, Paul Drijvers
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 6, 2019, págs. 3175-3197
Enhancing example-based learning: Teaching on video increases arousal and improves problem-solving performance.
Vincent Hoogerheide, Alexander Renkl, Logan Fiorella, Fred Paas, Tamara van Gog
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 1, 2019, págs. 45-56
It’s all a matter of perspective: Viewing first-person video modeling examples promotes learning of an assembly task.
Logan Fiorella, Tamara van Gog, Vincent Hoogerheide, Richard E. Mayer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 5, 2017, págs. 653-665
Anne Helsdingen, Tamara van Gog, Jeroen van Merriënboer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 2, 2011, págs. 383-398
Example-based learning: Effects of model expertise in relation to student expertise.
Paul Boekhout, Tamara van Gog, Margje W. J. van de Wiel, Dorien Gerards-Last, Jacques Geraets
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2010, págs. 557-566
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados