InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Cherishing the heritage language: Predictors of parental heritage language maintenance efforts
Ily Hollebeke, Graziela N. M. Dekeyser, Thomas Caira, Orhan Agirdag, Esli Struys
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 27, Nº. 6, 2023, págs. 925-941
Can family language policy predict linguistic, socio-emotional and cognitive child and family outcomes?: A systematic review
Ily Hollebeke, Esli Struys, Orhan Agirdag
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 44, Nº. 10, 2023, págs. 1044-1075
Shifting towards the institutional language?: Predictors of parental institutional language exposure efforts
Ily Hollebeke, Orhan Agirdag, Esli Struys
European journal of language policy, ISSN 1757-6822, Vol. 14, Nº. 2, 2022, págs. 227-248
An empirical investigation of Spolsky’s framework applied to family language policy
Ily Hollebeke, Victoria Van Oss, Esli Struys, Piet Van Avermaet, Orhan Agirdag
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 9, 2022, págs. 3228-3241
The extent and predictors of linguistically responsive teaching in Southwest China
Qian Liu, Fatma Zehra Colak, Orhan Agirdag
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 8, 2022, págs. 3022-3036
Graziela Dekeyser, Orhan Agirdag
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 6, 2021, págs. 892-908
Linguistic interdependence of receptive vocabulary skills in emergent bilingual preschool children:: Exploring a factor-dependent approach
Sven Sierens, Stef Slembrouck, Koen Van Gorp, Orhan Agirdag, Piet Van Avermaet
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 40, Nº 5, 2019, págs. 1269-1297
Does more exposure to the language of instruction lead to higher academic achievement?: A cross-national examination
Orhan Agirdag, Gudrun Vanlaar
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 22, Nº. 1, 2018, págs. 123-137
Silencing linguistic diversity: the extent, the determinants and consequences of the monolingual beliefs of Flemish teachers
Reinhilde Pulinx, Piet Van Avermaet, Orhan Agirdag
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 20, Nº. 5, 2017, págs. 542-556
The long-term effects of bilingualism on children of immigration: student bilingualism and future earnings
Orhan Agirdag
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 17, Nº. 4, 2014, págs. 449-464
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados