Periodo de publicación recogido
|
|
|
What prompts early childhood professionals to proffer advice to multilingual families?: Investigating the association between language policy and perceived self-efficacy
Victoria Van Oss, Esli Struys, Piet Van Avermaet, Wendelien Vantieghem
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 4, 2024, págs. 1209-1225
Order in the chaos.: Nurses’ perceptions of multilingual families in a society marked by a monoglossic ideology
Victoria Van Oss, Wendelien Vantieghem, Piet Van Avermaet, Esli Struys
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 2, 2023, págs. 189-200
An empirical validation study of Spolsky's language policy model
Victoria Van Oss, Piet Van Avermaet, Esli Struys, Wendelien Vantieghem
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 23, Nº. 1, 2022, págs. 77-95
An empirical investigation of Spolsky’s framework applied to family language policy
Ily Hollebeke, Victoria Van Oss, Esli Struys, Piet Van Avermaet, Orhan Agirdag
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 9, 2022, págs. 3228-3241
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados