‘If we don’t study the language, the history will be lost’: motivation to learn Welsh in Argentine Patagonia
Darío Luis Banegas, Grisel Roberts
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 3, 2022, págs. 1137-1150
Teacher Professional Development in Language-Driven CLIL: A Case Study
Darío Luis Banegas
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 12, Nº. 2, 2019, págs. 242-264
Santiago García Calvo, Darío Luis Banegas, María Sagrario Salaberri Ramiro
Sportis: Revista Técnico-Científica del Deporte Escolar, Educación Física y Psicomotricidad, ISSN-e 2386-8333, Vol. 5, Nº. 2, 2019, págs. 305-322
Exploring Perceptions of Curriculum Change in Initial English Language Teacher Education: A Case in Argentina
Darío Luis Banegas
ESE: Estudios sobre educación., ISSN 1578-7001, Nº. 31 (Estudios sobre Educación; Vol), 2016, págs. 75-95
Teachers develop CLIL materials in Argentina: A workshop experience
Darío Luis Banegas
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 9, Nº. 1, 2016, págs. 17-36
Sharing views of CLIL lesson planning in language teacher education
Darío Luis Banegas
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 8, Nº. 2, 2015, págs. 104-130
Democratizing didactic transposition: Negotiations between learners and their teacher in a secondary school
Darío Luis Banegas
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 7, Nº. 2, 2014, págs. 1-26
Review of the book CLIL activities: A resource for subject and language teachers, by L. Dale & R. Tanner
Darío Luis Banegas
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 6, Nº. 1, 2013, págs. 67-71
CLIL Teacher Development: Challenges and Experiences
Darío Luis Banegas
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 5, Nº. 1, 2012, págs. 46-56
Content and Language Integrated Learning in Argentina 2008 - 2011
Darío Luis Banegas
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 4, Nº. 2, 2011, págs. 33-50
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados