InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Crisis-Based Remote Education: A Comprehensive Model
William H. Stewart, Patrick R. Lowenthal
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 15, Nº. 4, 2023, págs. 342-357
A global crash-course in teaching and learning online: A thematic review of empirical Emergency Remote Teaching (ERT) studies in higher education during Year 1 of COVID-19
William H. Stewart
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 13, Nº. 1, 2021, págs. 89-102
The Complexity of Transnational Distance Students: A Review of the Literature
William H. Stewart
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 11, Nº. 1, 2019, págs. 23-39
Recognizing the expatriate and transnational distance student: A preliminary demographic exploration in the Republic of Korea
William H. Stewart
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 9, Nº. 4, 2017, págs. 463-481
Book Review of Learning Online: What Research Tells Us About Whether, When and How
William H. Stewart
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 8, Nº. 3, 2016, págs. 277-278
Es reseña de:
Learning Online: What Research Tells Us About Whether, When and How
Barbara Means, Marianne Bakia, Robert Murphy,
New York : Routledge, 2014
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados