InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Juan del Toro, Diane Hughes, Niobe Way
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 92, Nº. 1, 2021, págs. 106000-125
Trajectories of Discrimination Across Adolescence: Associations With Academic, Psychological, and Behavioral Outcomes
Diane Hughes, Juan del Toro, Jessica F. Harding, Niobe Way, Jason R. D. Rarick
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 5, 2016, págs. 1337-1351
Racial and Gender Identity Among Black Adolescent Males: An Intersectionality Perspective
Leoandra Onnie Rogers, Marc A. Scott, Niobe Way
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 2, 2015, págs. 407-424
Trajectories of Ethnic-Racial Discrimination Among Ethnically Diverse Early Adolescents: Associations With Psychological and Social Adjustment
Erika Y. Niwa, Niobe Way, Diane Hughes
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 6, 2014, págs. 2339-2354
The Influence of Student Perceptions of School Climate on Socioemotional and Academic Adjustment: A Comparison of Chinese and American Adolescents
Yueming Jia, Niobe Way, Guangming Ling, Hirokazu Yoshikawa, Xinyin Chen, Diane Hughes, Xiaoyan Ke, Zuhong Lu
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 5, 2009, págs. 1514-1530
Longitudinal Trajectories of Ethnic Identity Among Urban Black and Latino Adolescents
Kerstin Pahl, Niobe Way
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 77, Nº. 5, 2006, págs. 1403-1415
Sleepless in Chicago: Tracking the Effects of Adolescent Sleep Loss During the Middle School Years.
Katia Fredriksen, Jean Rhodes, Ranjini Reddy, Niobe Way
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 75, Nº. 1, 2004, págs. 84-95
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados