InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Diversity in CLIL as experienced by Finnish CLIL teachers and students: matters of equality and equity
Tarja Nikula, Kristiina Skinnari, Karita Mard-Miettinen
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 9, 2023 (Ejemplar dedicado a: CLIL for all? Attention to diversity in bilingual education), págs. 1066-1079
A language socialisation perspective on Swedish immersion in Finland: Students, teachers, and parents as key actors
Siv Björklund, Karita Mard-Miettinen, Sanna Pakarinen
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 10, Nº. 2, 2022, págs. 323-342
Asa Palviainen, Ekaterina Protassova, Karita Mard-Miettinen, Mila Schwartz
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 19, Nº. 6, 2016 (Ejemplar dedicado a: 21st Century pre-school bilingual education: Facing advantages and challenges in cross-cultural contexts), págs. 614-630
Swedish immersion in the early years in Finland
Siv Björklund, Karita Mard-Miettinen, Marjo Savijärvi
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 17, Nº. 2, 2014 (Ejemplar dedicado a: Immersion Education in the Early Years), págs. 197-214
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados