InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Linguistic predictors of academic achievement amongst international students and home students in higher education: introduction
Michael Daller, Folkert Kuiken, Danijela Trenkic, Ineke Vedder
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 10, 2021 (Ejemplar dedicado a: Linguistic predictors of academic achievement amongst international students and home students in higher education), págs. 1453-1457
The C-test as predictor of the academic success of international students
Michael Daller, Amanda Muller, Yixin Wang-Taylor
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 10, 2021 (Ejemplar dedicado a: Linguistic predictors of academic achievement amongst international students and home students in higher education), págs. 1502-1511
The Setswana speech rhythm of 6–7 year-old Setswana–English bilingual children
Boikanyego Sebina, Jane Setter, Michael Daller
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 25, Nº. 3, 2021, págs. 592-605
The Persistence of L1 Patterns in SLA: the Boundary Crossing Constraint and Incidental Learning
Amani Alghamdi, Michael Daller, James Milton
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 16, 2019, págs. 81-106
The Threshold Hypothesis revisited: Bilingual lexical knowledge and non-verbal IQ development
Michael Daller, Zehra Ongun
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 22, Nº. 6, 2018, págs. 675-694
Jeanine Treffers-Daller, Michael Daller, Reyhan Furman, Jason Rothman
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 19, Nº 3, 2016, págs. 504-519
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados