InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Agnieszka Lenko Szymanska, Joanna Świderska
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 24, Nº. 2, 2023 (Ejemplar dedicado a: Communication and social change), págs. 437-459
The acquisition of formulaic language by EFL learners: A cross-sectional and cross-linguistic perspective
Agnieszka Lenko Szymanska
International journal of corpus linguistics, ISSN-e 1569-9811, ISSN 1384-6655, Vol. 19, Nº 2, 2014, págs. 225-251
The English Vocabulary Profile as a benchmark for assigning levels to learner corpus data
Agnieszka Lenko Szymanska
Learner Corpora in Language Testing and Assessment / Marcus Callies (ed. lit.), Sandra Götz (ed. lit.), 2015, ISBN 9789027203786, págs. 117-140
Introduction, Data-driven learning in language pedagogy
Agnieszka Lenko Szymanska, Alex Boulton
Multiple Affordances of Language Corpora for Data-driven Learning / Agnieszka Lenko Szymanska (ed. lit.), Alex Boulton (ed. lit.), 2015, ISBN 9789027268716, págs. 1-14
Abundance, However, is not Always Desirable: Connectors in Polish EFL Learners’ Texts
Agnieszka Lenko Szymanska
Productive Foreign Language Skills for an Intercultural World: A Guide (not only) for Teachers / Michal B. Paradowski (ed. lit.), 2015, ISBN 978-3-653-03913-9, págs. 237-254
Agnieszka Lenko Szymanska
Corpus linguistics around the world / Dawn Archer (ed. lit.), Paul Rayson (ed. lit.), Andrew Wilson (aut.), 2006, ISBN 978-90-420-1836-5, págs. 141-153
Multiple Affordances of Language Corpora for Data-driven Learning
Agnieszka Lenko Szymanska (ed. lit.), Alex Boulton (ed. lit.)
John Benjamins, 2015. ISBN 9789027268716
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados