InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Ann Sutton, Fred Genesee, Elizabeth Kay-Raining Bird, Xi Chen, Tamara Sorenson Duncan, Stephanie Pagan, Joan Oracheski
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 12, Nº. 1, 2024, págs. 1-24
Not all sentences are created equal: Evaluating the relation between children’s understanding of basic and difficult sentences and their reading comprehension.
Tamara Sorenson Duncan, Catherine Mimeau, Nikita Crowell, Hélène Deacon
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 2, 2021, págs. 268-278
Access and outcomes of children with special education needs in Early French Immersion
Elizabeth Kay-Raining Bird, Fred Genesee, Ann Sutton, Xi Chen, Joan Oracheski, Stephanie Pagan, Bonita Squires, Diana Burchell, Tamara Sorenson Duncan
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 9, Nº. 2, 2021, págs. 193-222
Tamara Sorenson Duncan, Johanne Paradis
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 24, Nº. 1, 2020 (Ejemplar dedicado a: The role of input in bilingual children's language and literacy development), págs. 46-61
Developmental trends and L1 effects in early L2 learners' onset cluster production
Anne-Michelle Tessier, Tamara Sorenson Duncan, Johanne Paradis
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 16, Nº 3, 2013, págs. 663-681
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados