InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Less is more: Teachers’ influence during peer collaboration
Tzu-Jung Lin, May Jadallah, Richard C. Anderson, Amanda Baker, Kim Nguyen Jahiel, Il-Hee Kim, Li Jen Kuo, Brian W. Miller, Ting Dong, Xiaoying Wu
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 2, 2015, págs. 609-629
The development of young Chinese children's morphological awareness: The role of semantic relatedness and morpheme type
Meiling Hao, Xi Chen, Vedran Dronjic, Hua Shu, Richard C. Anderson
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 34, Nº 1, 2013, págs. 45-67
Enhancing motivation and engagement through collaborative discussion
Xiaoying Wu, Richard C. Anderson, Kim Nguyen Jahiel, Brian W. Miller
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 3, 2013, págs. 622-632
Insight into the structure of compound words among speakers of Chinese and English
Jie Zhang, Richard C. Anderson, Qiuying Wang, Jerome L. Packard, Xinchun Wu, Shan Tang, Xiaoling Ke
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 33, Nº 4, 2012, págs. 753-779
Children’s Use of Analogy During Collaborative Reasoning
Tzu-Jung Lin, Richard C. Anderson, John E. Hummel, May Jadallah, Brian W. Miller, Kim Nguyen Jahiel, Joshua A. Morris, Li Jen Kuo, Il-Hee Kim, Xiaoying Wu, Ting Dong
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 4, 2012, págs. 1429-1443
Stages in Chinese children's reading of English words
Li Yin, Richard C. Anderson, Jin Zhu
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 99, Nº. 4, 2007, págs. 852-866
Chinese Children's Use of Subcharacter Information About Pronunciation
Yeqin He, Qiuying Wang, Richard C. Anderson
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 97, Nº. 4, 2005, págs. 572-579
Use of partial information in learning to read Chinese characters.
Richard C. Anderson, Wenling Li, Yu-Min Ku, Hua Shu, Ningning Wu
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 95, Nº. 1, 2003, págs. 52-57
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados