InstitucionesIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Orthography affects L1 and L2 speech perception but not production in early bilinguals
Antje Stoehr, Clara D. Martin
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 25, Nº 1, 2022, págs. 108-120
Cross-linguistic transfer in bilingual reading is item specific
Marie Lallier, Clara D. Martin, Joana Acha, Manuel Francisco Carreiras Valiña
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 24, Nº 5, 2021, págs. 891-901
Language control in bilingual production: Insights from error rate and error type in sentence production
Clara D. Martin, Nazbanou Nozari
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 24, Nº 2, 2021, págs. 374-388
World knowledge and novel information integration during L2 speech comprehension
Carlos Romero-Rivas, Joanna D. Corey, Xavier Garcia, Guillaume Thierry, Clara D. Martin, Albert Costa Martínez
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 20, Nº 3, 2017, págs. 576-587
Evy Woumans, Clara D. Martin, Charlotte Vanden Bulcke, Eva Van Assche, Albert Costa Martínez, Robert J. Hartsuiker, Wouter Duyck
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 26, Nº. 9, 2015, págs. 1343-1352
Metaphor and neuroimaging: how art and neuroscience inspire each other
Clara D. Martin
#Nodes: Entangling sciences and humanities / Gustavo Ariel Schwartz (ed. lit.), Víctor Bermúdez (ed. lit.), 2019, ISBN 978-1-78938-073-6, págs. 58-60
The role of orthography in auditory word learning
Tesis doctoral dirigida por Efthymia Kapnoula (dir. tes.), Clara D. Martin (dir. tes.), Alexia Antzaka (dir. tes.), Manuel Carreiras Valiña (tut. tes.). Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (2023).
Tesis doctoral dirigida por Antje Stoehr (dir. tes.), Clara D. Martin (dir. tes.), Manuel Carreiras Valiña (tut. tes.). Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (2022).
Reconocimiento de palabras en una segunda lengua: efectos interlingüísticos en las modalidades visual y auditiva
Tesis doctoral dirigida por Clara D. Martin (dir. tes.), Marie Lallier (dir. tes.), Sara Guediche (dir. tes.), Manuel Francisco Carreiras Valiña (tut. tes.). Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (2022).
Semantic richness, semantic context, and language learning
Tesis doctoral dirigida por Clara D. Martin (dir. tes.), Jon Andoni Duñabeitia (dir. tes.), Manuel Francisco Carreiras Valiña (tut. tes.). Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (2021).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados