InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Comparing Theories of Language Learning Strategies: A Confirmatory Factor Analysis
Rebecca Oxford, Tsung-Yuan Hsiao
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 86, Nº 3, 2002, págs. 368-383
Interaction, collaboration, and cooperation: Learning languages and preparing language teachers
Martha Nyikos, Rebecca Oxford
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 81, Nº 4, 1997, págs. 440-442
Cognition plus: Correlates of language learning success
Madeline E. Ehrman, Rebecca Oxford
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 79, Nº 1, 1995, págs. 67-89
MLJ "response articles": where are we regarding language learning motivation?.: where are we regarding language learning motivation?.
Rebecca Oxford
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 78, Nº 4, 1994, págs. 512-514
Language learning motivation: Expanding the theoretical framework
Jill Shearin, Rebecca Oxford
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 78, Nº 1, 1994, págs. 12-28
A factor analytic study of language-learning strategy use: Interpretations from
Martha Nyikos, Rebecca Oxford
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 77, Nº 1, 1993, págs. 11-22
Exploring Psychology in Language Learning and Teaching
Rebecca Oxford
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 71, Nº 4, 2017, págs. 522-524
Es reseña de:
Exploring Psychology in Language Learning and Teaching
M. Williams, S. Mercer, S. Ryan
Oxford University Press, 2015
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados