Periodo de publicación recogido
|
|
|
Language Learners´ Interaction: How Does It Address the Input, Output and Feedback Needs of Language Learners?
Teresa Pica, Felicia Lincoln-Porter, Diana Paninos, Julian Linnell
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 30, Nº. 1, 1996, págs. 59-84
Questions From the Language Classroom: Research Perspectives
Teresa Pica
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 28, Nº. 1, 1994, págs. 49-80
�Information Gap� Tasks: Do They Facilitate Second Language Acquisition?
Catherine Doughty, Teresa Pica
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 20, Nº. 2, 1986, págs. 305-326
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados