InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Informing and transforming language teacher education pedagogy
Karen E. Johnson, Paula R. Golombek
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 24, Nº. 1, 2020, págs. 116-127
The Relevance of a Transdisciplinary Framework for SLA in Language Teacher Education
Karen E. Johnson
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 103, Nº 0, 2019, págs. 167-174
Karen E. Johnson
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 22, Nº. 3, 2018, págs. 259-263
Re-conceptualizing Teachers’ Narrative Inquiry as Professional Development
Paula R. Golombek, Karen E. Johnson
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 19, Nº. 2, 2017, págs. 15-28
Practitioner and professional development research
Karen E. Johnson
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 20, Nº. 2, 2016 (Ejemplar dedicado a: Practitioner and professional development research), págs. 143-145
Reclaiming the Relevance of L2 Teacher Education.
Karen E. Johnson
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 3, 2015, págs. 515-528
How ‘sign meaning develops’: Strategic mediation in learning to teach
Karen E. Johnson, Adriana Kuerten Dellagnelo
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 17, Nº. 4, 2013, págs. 409-432
A sociocultural analysis of teacher talk in inquiry-based professional development
Thomas Tasker, Karen E. Johnson, Tracy S. Davis
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 14, Nº. 2, 2010, págs. 129-140
James P. Lantolf, Karen E. Johnson
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 91, Nº 0, 2007, págs. 877-892
Karen E. Johnson, Paula R. Golombek
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 37, Nº. 4, 2003, págs. 729-738
Peer Review Negotiations: Revision Activities in ESL Writing Instruction
Cássia O. Mendonça, Karen E. Johnson
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 28, Nº. 4, 1994, págs. 745-770
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados