Periodo de publicación recogido
|
|
|
Emily C. Bouck, Jiyoon Park
Education and training in autism and developmental disabilities, ISSN 2154-1647, Vol. 55, Nº. 2, 2020, págs. 158-172
Exploring Post-School Outcomes across Time Out of School for Students with Autism Spectrum Disorder
Emily C. Bouck, Jiyoon Park
Education and training in autism and developmental disabilities, ISSN 2154-1647, Vol. 53, Nº. 3, 2018, págs. 253-263
Concrete and App-Based Manipulatives to Support Students with Disabilities with Subtraction
Emily C. Bouck, Courtney Chamberlain, Jiyoon Park
Education and training in autism and developmental disabilities, ISSN 2154-1647, Vol. 52, Nº. 3, 2017, págs. 317-331
Emily C. Bouck
Education and training in autism and developmental disabilities, ISSN 2154-1647, Vol. 52, Nº. 2, 2017, págs. 132-143
Emily C. Bouck, Rajiv Satsangi
Education and training in autism and developmental disabilities, ISSN 2154-1647, Vol. 49, Nº. 3, 2014, págs. 478-486
Not All Created Equally: Exploring Calculator Use by Students with Mild Intellectual Disability
Gulnoza Yakubova, Emily C. Bouck
Education and training in autism and developmental disabilities, ISSN 2154-1647, Vol. 49, Nº. 1, 2014, págs. 111-126
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados