InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
L2 Peer Interaction before and after Writing: How Does Each One Promote Writing Development?
Kim Mcdonough, Ahlem Ammar, Gabriel Michaud
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 78, Nº. 1, 2022, págs. 1-16
L2 French students' conversations during interactive writing tasks and their interaction mindset
Kim Mcdonough, Ahlem Ammar, Amal Sellami
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 55, Nº. 1, 2022, págs. 222-236
Oral corrective feedback:: Pre-service English as a second language teachers’ beliefs and practices
Eva Kartchava, Elizabeth Gatbonton, Ahlem Ammar, Pavel Trofimovich
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 24, Nº. 2, 2020, págs. 220-249
The noticeability and effectiveness of corrective feedback in relation to target type
Eva Kartchava, Ahlem Ammar
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 18, Nº. 4, 2014, págs. 428-452
Learners' Beliefs as Mediators of What Is Noticed and Learned in the Language Classroom
Eva Kartchava, Ahlem Ammar
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 48, Nº. 1, 2014, págs. 86-109
Awareness of L1/L2 differences: does it matter?
Ahlem Ammar, Patsy M. Lightbown, Nina Spada
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 19, Nº. 2, 2010, págs. 129-146
Procédures graphophonémiques chez des lecteurs sourds en français langue seconde
Daniel Daigle, Ahlem Ammar, Michelle Basten, Rachel Berthiaume
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 19, Nº. 1, 2010, págs. 1-16
Prompts and recasts: Differential effects on second language morphosyntax
Ahlem Ammar
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 12, Nº. 2, 2008, págs. 183-210
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados