Periodo de publicación recogido
|
|
|
Influencer Marketing and Tourism: Another Threat to Integrity for the Industry?
Giancarlo Fedeli, Mingming Cheng
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 28, Nº. 2, 2023, págs. 323-328
Examining spatial pattern and location choice of affordable housing in Beijing, China: : Developing a workable assessment framework
Mingming Cheng, Wenzhong Zhang, Dadao Lu
Urban Studies, ISSN-e 1360-063X, Vol. 52, Nº. 10, 2015, págs. 1846-1863
Two new methods for non-inferiority testing of the ratio in matched-pair setting
Hua Jin, Xiaobo Feng, Mingming Cheng, Chunling Zhang
Test: An Official Journal of the Spanish Society of Statistics and Operations Research, ISSN-e 1863-8260, ISSN 1133-0686, Vol. 23, Nº. 4, 2014, págs. 691-707
A Cross-Cultural Comparison of World Heritage Site Image: the Case of Hue
Mingming Cheng, Ipkin Anthony Wong, Matthew Tingchi Liu
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 18, Nº. 6, 2013, págs. 707-712
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados